Stallet!

Hejsan!
 
Var ju i stallet med Fanny igår efter skolan, hade det superkul! Faktiskt första gången jag gör något i ett stall haha! 
Eftersom jag är bedårande och världens bästa så hjälpte jag Fanny och mocka, var inte så farligt som jag trodde det skulle vara haha! 
 
Sen så fixade vi vatten och hö till Mina och sen så gick vi ut till hagen där hästarna är! :)
Asså det var typ 5 eller 6 hästar, kommer inte håg men det hände ett fett rolig grej…
Jag jobbade ju som fotograf till Fanny och jag skulle fota den största hästen, Sillen. Jag trodde jag hade zoomat in supermycket med kameran, och så tar jag bort kameran, så står Sillen PRECIS framför mig, och jag tror att jag dog lite. Jag är ju inte ett sånt jättestort fan av hästar, och först blev jag skiträdd och sen så fick jag och Fanny en skrattattack. Sen så tog vi Mina och gick och borstade henne och Fanny flätade hennes svans haha! Vacker lol. 
 
Sen så gick Fanny och jag med Mina till en ridhage och longera henne eller vad det nu hette, så jag fick några fina  bilder där också...
 
Sen så tog vi horsien och gick på en promenad till en bro där vi tog några fina bilder, och sen så påvägen tillbaka så gick Fanny och Mina upp under en gran och eftersom att Mina började äta gräs så fick Fanny en brainwave och började göra likadant. Så ni kan ju tänka er att jag ligger i vägkanter och fotar, och Fanny ligger och äter gräs med röven i vädret, och då så händer det pinsammaste som kan hända… En bil åker förbi.
 
Vi typ DOG av garv haha!
 
Bilder kommer väl såsmåsning om, och om ni vill kolla på några så kolla FANNYS BLOGG SOM NI HITTAR HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

roligaste stall dag på länge!! ;)

Svar: Haha;) <3 Sillen hahahahahaha
Emilia Trygg

2013-04-25 @ 21:22:41
URL: http://www.fannygrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0