Sönag 7e April!

Godmorgon!
 
Om ca 1 och en halv timme så ska vi ner till bussen och ta en buss till stationen, och sen mot solna, eftersom vi ska in till Friends idag! :) 
 
Har inte så mycket att blogga om, förutom att jag längtar tills jag får min iPhone hehe ;) :*
 
Men puss, kommer inte blogga så mycker mer idag, skulle ju gjort det om jag hade en smartphone men nej haha!
 
Men ska dra nu, har inga bra bilder idag på min outfit, men är helsvart idag förutom min väska, som är svart/vit! 
 
PUSSSSSSSS
 
HAHA, jag orkar inte… En sommarkväll hos bästis! :) <3

Kommentarer
Postat av: nattis<3

STOLT FOTOGRAF!!!! ;D

Svar: Hahaha, jappppp <3
Emilia Trygg

2013-04-10 @ 12:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0