Slapp måndag!

Hejsan bloggen!
 
Eftersom vi hade studiedag idag, vilket betyder att hela skolan har ledigt, så jag tog friheten att göra…absolut ingenting! Jag vaknade vid 10.00 och låg i sängen och kollade runt lite innan jag gjorde frukost. Var inte så hungrig så jag tog en minibaguette med ett glas O'boy (godaste som finns?) och åt framför en film. När filmen var slut så har jag bara hängt runt hemma, och bara tagit det lugnt!
 
Jag har haft ett enmans-dansparty (forever alone?), vilket betyder att jag har på mig min sovtröja och hoppar omkring i hela huset :D Sen när jag blev trött på det så gick jag in och tog en snabbdusch, och sen så målade jag mina naglar, en grön/turkos! ♥
 
Sen så har jag bara kollat Tumblr och chattat med mina kompisar på fb och skype, och mamma smsade mig och sa att hon hade köpt en telefon till mig, en iPhone 4 (svart, som jag ville ha), så jag är överlyckligt eftersom jag slipper vara socialt handikappad längre!
 
Här har ni en bild på min sexiga ericsson T700 som jag har haft i en och en halv vecka nu, ÄNTLIGEN BLIR JAG AV MED DEN! Här kan ni se mitt nagellack också! :)
 
Puss// Emilia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0