Sitter i solen!

Hejsan!

Sitter i solen just nu och väntar på att pappa ska börja grilla, vi har en BBQ här hemma med massa folk här, och har det allmänt mysigt! 
 
Igår så käne jag mig inte på topp, s¨å jag gick och la mig med en huvudvärk, men vaknade helt frisk som tur är!
Jag vaknade första gången 10.30, och somnade om till 12.00 haha! Jag bah, va fan har ingen väckt mig för heller, så jag gick rakt in i dushen och tvättade håret, och sen så fick jag veta att alla andra vaknade av att jag dushade så jag vaknade först egentligen haha!
 
Sen så gick jag en promenad i det fina vädret, var ute i ca en timme, hade converse, och dom är ju inte dom skönaste gåskorna, så jag gick hem.
 
Sen så har jag chattat med några kompisar på facebook och bara haft det trevligt, så nu så sitter jag här men ska gå in nu, alla andra har gjort det och det blev kallt, så hehe... 
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0