Okej…

Okej… såhär är det.
 
Jag kommer inte kunna blogga lika mycket som jag gjorde förut, eftersom allt dethär med skola…
Jag måste verkligen få upp mitt svenskabetyg, och mitt spanskabetyg. Jag förutspådde rätt om vi säger så… 
 
Igår när jag kom hem till mamma så såg jag ett kuvert med Vittras loggo på det, så jag kollade ju såklart
vem gör inte liksom? Och då så såg jag att jag hade fått ett betygssänkingspapper i svenska, och det skulle ju komma, så jag tänkte inte så mycket på det, men så såg jag att jag hade fått betygssänkning i spanska också, och då blev jag ÄNNU mer sur och sårad, vafan tänkte jag liksom..
 
Och sen imorse så ringde ju Tyra medan vi satt på lektionerna och sa att det hade publicerats i våran lokaltidning, och det är man ju lite glad över, för att nu tar ju hela skiten ÄNTLIGEN fart! 
 
Och det är DÄRFÖR jag inte kommer hinna blogga lika mycket, men bloggar så fort jag har chansen okej?
Okej, då säger vi så =)
 
Puss!!!
 
//Emilia ♥
 
Om ni vill läsa hela artikeln så klicka på bilden eller HÄR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0