Måndag!

Hejsan bloggen!
 
Är ju måndag idag igen hehe, så sitter i skolan nu efter att precis ha ätit lunch, blev köttbullar med potatis, lingonsylt och gräddsås, mums hehe!
Våran svenskalektion börjar om 13 minuter (12.30) och vi ska kolla på Forrest Gump, yay! 
 
Innan lunch hade vi slöjd, var inte så roligt, men aja haha! Jag och Filla pratar ju om att byta skola, jag hoppas att det kommer hända… Kommer ju bara sakna alla som går här, men vi kommer väl hållaihop där antar jag, och vi får ju säkert nya kompisar i skolan vi vill böraj i ! :)
 
Men ska gå nu, kan ge er en bild där jag hae två toffsar högt upp på huvet haha, kände mig som typ tre! :)
Eftersom jag är så snäll kan ni oxå få lite random redigerade bilder:)
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0