Landet

Hejsan!
Tänkte berättra lite om landet och så, så LÄS vidare! ;)
 
På fredags kväll åkte vi ut till min bästis landställe, vi skulle fira påsk där :) Vi kom dit runt 18.30 (vi hade ätit middag innan vi kom) och så packade jag in mina grejer till rummet jag skulle sova i (jag delade med Nattis) , och mamma och Nora ut i en liten stuga där dom skulle sova. Sen så gick vi in och kollade på film, och åt massa påskgodis haha! Sen så gick vi ut med dom två hundarna som var med oss, det var ju heeelt kolsvart ute, och vi hade bara en ficklampa, och så fick man för sig att man höre massa olika läten från skogen höhö.
 
Sen så kom vi tillbaka och så hade vi det bara allmänt trevligt resten av kvällen. Vid 01.15 gick jag och Nattis in i vårat rum och bytte om, så kröp vi ner i våra sängar sen (Nattis sov i en säng, och jag sov på golvet med massa madrasser). Vi pratade och skrattade superlänge innan vi gick och la oss! ;)
 
Sen så vaknade jag av att Nattis typ låg och stirrade på mig hahahahaha… Vi gick upp och åt frukost, sen så låg vi bara inne och slappade ett tag, och sen så gick alla ut på promenad ner till isen och lite runtomkring haha! 
Sen så när vi kom tillbaka satt vi i solen och hade det skönt! Sen så satte vi igång grillen, eftersom vi skulle grilla hamburgare och korv till lunch. Sen efter det så skulle Nattis och hennes pappa dra hem igen, eftersom Nattis skulle ha innebandy match, men vi andra stannade kvar! 
 
Sen så åkte vi och handlade lite grejer, och så åkte vi hem och kollade på typ Nanny McFee eller nu vad den heter haha, kollade bara på typ som sista 20 minutrerna, eftersom jag hade kollat på Bridesmades på min data, social jag vet.
 
Sen så åt vi bara middag och kollade sex and the city på tv:n, och sen så gick vi och la oss, var ju supertrötta haha!
 
Sen dan efter åkte vi hem! 
 
 
Ojojojoj, det här blev mycket, men om ni orkade läsa igenom allt, grattis till er!
 
Har inga bilder heller eftersom jag inte har en mobil, och kameran glömde jag hemma. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0