Klart!

Hejsan!
 
Har precis målat klart, målade bara en vägg, men HELVETE vad lång tid det tog haha! Jag fick måla om väggen typ tre gånger för att det skulle täcka ordenligt, hade ju skrivit Emilia i lila och flera lila hjärtan som var riktigt fula, så jag kände att det var dags och ta bort det! 
 
Så jag har haft fullt upp idag, har rensat hela mitt rum, städat, målat om och sen så har jag varit och handlat!
PUHHH

Har inte bloggat pågrund av flera olika andledningar, men jag gjorde inte så mycket igår, var bara hemma och hade det skönt, jag mötte upp Filla på Donken vid rondellen och åt, från det att hon sa till mig att börja cykla (PS stog i mjukisbyxor och en aaaaalldeles för stor tröja och osminkad) och tills jag började cykla tog det 5 min, och då hade jag hunnit bytt om och sminkat mig SCORE! 
 
Nemen, igårkväll runt 21.00 så kom pappas och Sofies kompisar lite spontant sådära, och jag bytte kuddfodral, fan vad jag är duktig haha! Nemen, igår till middag åt vi oxfilé med ungsrostad potatis och morot och rödvinssås och bearnais, mummmss! 
 
Men ska gå nu, har några bilder från dom senaste dagarna! 
 
Puss!!
 
//Emilia
 
En randombild från igår morse! 
 
Innan jag gick och lade mig igår :)
 
Väggen innan ommålning, nu är den helvit, och högtalarna är borta osv...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0