Hemma!

Hola bloggish!
 
Nu så sitter jag hemma i köket och umgås med mamma och lillasyster (eller iaf när jag har bloggat klart haha). 
I skolan idag har dagen varit väldigt lugn, inte gjort så speciellt mycket, bara haft det skönt haha! 
 
Efter skolan åkte jag ju somsagt och mötte mamma i Sollentuna och tog en latte på waynes, jag dör så god den är! Sen så efter det så gick vi till bilen och åkte till Willys i häggvik eller var det nu ligger och handlade mat. Så idag så blir det kött med potatisklyftor och sallad + vitlöksyoghurt. Supergott!
 
Sen så ikväll blir det Let's dance med popcorn och cola, gott! :)
 
Men ska gå nu, vara lite social :)
 
Puss!! //Emilia
 
Latten, hjärta ♥
 
 
Jasmina hade en grej som man sätter på mobilen för en fisheye effekt med kameran, HUR kul som helst haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0