Hat

Asså nu har det gått för långt i skolan… ! Som jag skrev tidigare har våran svenskalärare felbedömt alla elever i årskurs 7-9. Han hade satt ett för högt betyg i julas.
Nu i påskas när han gick egenom vart vi låg så upptäckte han tydligen att allt var fel. 
ALLT som vi gjorde i höstas var för enkelt för våran årskurs, och därmed så blev det ett högre betyg.
Jag låg på ett C, gränsen till B innan jul (vilket är lite över medel), och nu så ligger jag på ett E, och det är ju för fan inte klokt om man tänker att F är underkänt.
 
Så lite orolig är jag ju, tänk om alla våra betyg är helt felsatta, man kan ju inte låta bli att undra liksom.
Eftersom Vittra är en skola som är HELT dum i huvuet så skulle det faktiskt inte förvåna mig.
Jag menar, vi har samma svenska lärare som vi har spanska (weird, I know), och tänk om vi har helt fel betyg i spanska också.
 
Så därför HATAR jag officielt vittra (iallafall den i Väsy) pik *host host*  och jag vill byta skola där lärarna inte är helt dumma i huvudet. 
 
Usch… Så mina känslor just nu:
 
  • Arg
  • Sårad
  • Förkrossad
  • Frustrerad
  • Känner-som-jag-vill-slå-min-lärare-så-han-dör-eller-iallafall-får-en-JÄVLA-hjärnskaning
 
FUCK YOU SCHOOL
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0