Haha!!

Älska läraren som låter mig ha fötterna på bordet (det är typ förbjudet i vår skola lol), och han bryr sig inte :)
 
Ähh, vi är bffs, så det spelar ingen roll HAHA. 
 
Vi har lunch om 44 minuter, och idag blir det nachos. Usch…är inte alls sugen på det, men det får väl gå ändå haha! Det är ju inte nån äcklig fisk eller så haha!
 
Asså jag dör vad skönt det är med mjukisbyxor lol <3
 
Efter skolan så ska jag ta tåget och möta mamma i Stinsen och handla mat och fixa nya jeans (jenasleggings) till mig. Jag har redan två par, men dom är för stora i midjan och för korta i benen, fattar inte hur jag handlar ibland hahaha! 
 
Men ska faktsiskt jobba nu, så vi hörs senare!
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0