Ber inte ens om ursäkt.

Våran IDIOT till lärare har inte ens bett om ursäkt och sagt att det han gjorde var fel.
Vet ni vad han har gjort? Han har gått och gömt sig hela dan. Förutom efter lunch då han hade spanska med sexorna.
Jag är SÅ trött på den totala respektslösheten (mitt påhittade ord) att han inte ens kan be om ursäkt.
 
Han gjorde FEL och det vet han, men har inte mage att säga det tills oss. Jag orkar inte.
 
Och idag fick vi veta på en ännu värre grej. Idag fick vi reda på VARFÖR vi fick fel betyg… 
 
1…
 
2…
 
3…
 
HAN HADE INTE LÄST VÅRA UPPGIFTER OCH LÄXOR PÅ HEEELA FÖRRA TERMINEN. HUR FAAAAN KAN MAN VARA SÅ IDIOTISK????
 
Han hade gått runt och sagt till alla, även till alla lärare, att vårt jobb var hemma hos honom och färdigrättat.
Jo tjena liksom. Då har han inte ens kollat på skiten! 
 
Vi skulle ju skriva en självbiografi, och det visar sig vara en uppgift man gör i mellanstadiet. 
Jag slet som ett djur med den uppgiften, så har han inte ens läst egenom det! 
 
FYFAN VILKEN SJÄLVISK IDIT VI HAR TILL LÄRARE, BÖRJA ALDRIG I VITTRA I VÄSBY! JAG KOMMER NOG SERIÖST SLUTA! 
 
 
Aja, här är något positivt iallafall……

Kommentarer
Postat av: sandra

sluta inte han kommer troligen få sparken

Svar: Troligen…
Emilia Trygg

2013-04-10 @ 16:12:11
URL: http://myggornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0