Ska till Nattis senare!!:)

TEXTEN TILL BILDER STÅR ÖVER BILDERNA ;)
 
Hejsan!
 
Ska till Natten ca 17.30, tar bussen dit. Men ska kanske till infra för att möta min kusin Dennis som filmer en häst auktion, och det var senast för ca 2 månader vi träffades, så vi får se.
Fick pengar på min mobil av mamma nyss, så det var ju funnie ;) 
Men kan lägga in lite bilder på hur jag ser ut ikäll :)
 
 
Och här kommer lite instagram-bilder:)
 
Jag som 6 åring:)
 
Jag höromdan;)
 
Mitt awesome konstvärk :)
 
Jag som ny-blond :)
 
Jag i skolan :)
 
Jag med en bläckpenna o rutat pappaer ;)
 
Jag och Erica hade mysdag :)
 
Så, ska gå och små fixa mig nu lite!! Pusspuss!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0