Lördag!!:)

Hejsan allihopa !:)
 
Det e lördag idag och det innebär ledighet :) Skönt, men jag vet inte vad jag ska göra. Klockan e 13.30 och jag sitter i min onepiece, jag har faktiskt lite smått panik. Sofie pratade med pappa alldeles nyss, och han hade varit på nån köttbutik och köpt 1,8 kilo kött, så det blire plankstek av, muuums. Jag dör så gott!!:)
 
Kommer säkert blogga mer under dan, men kan slänga in två halvrisiga bilder på en gång, så blir det lite roligare än ett bildlöstinlägg haha ;) Men här kommer dom :)
 
Så tänkte jag sukta er med en bild på plankstek :)
 
Haff haff haha ;)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Gott!

Svar: Vett!!!!!
Emilia Trygg

2012-09-23 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0