Bilder från Bulgarien :)

Planet vi flög i
 
 
En Brieost haha :) (Jävligt god haha)
 
Jag innan flygresan haha, kvällen innan. (Hallå onoppat)
 
Uppe bland molnen (Det är Vitryssland undeer alla fluffiga moln) 
 
Bussen på väg till hotellet. (Det tog ca 2 timmar från bussresan till hotellet )
 
Hotellet 
 
Man kunde bara ta en trappa neråt, sen så kom man till denna strand, underbart!!:D
 
Outfit första kvällen, klänningen är (var?) från New Yorker och skorna kommer senare! :)
 
Ett lysrör samma kväll, oredigerad :)
 
Mina solglasögon haha :)
 
Suddig bild på mig innan poolen andra dan ;) Bikinin kommer från New Yorker :)
 
 
Stranden (Uppot med en skog) 
 
 
(Trött tjej på stranden haha:)  )
 
 Den här bikinin kommer också från New Yorker :)
 
 
On the beach :)
 
Outfiten andra kvällen, toppen kommer från Salt och Kjolen från kappahl :)
 
Skorna va så jävla sköna så dom använde jag varje kväll, kommer från Din Sko
 
Haha, tog tydligen inga bilder andra kvällen så här kom en bild på mig då =)
 
 
 
All inclusice-armandet som vi fick när vi tj
 
Jag och min lillesyrra :)
 
Och här kommer sista bilden:  jag tredje kvällen :) 
 
 
Kan berätta mer om resan i ett annat inlägg!!
 
Puss!!! //Emilia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0