120828

Hej!

Sitter i skolan nu, kan berätta lite om vad som händer idag!!:) 
 
Först så ska jag gå klart i skolan, slutar 13.00, så det e bra!! På lunchrasten ska jag gå och hämta ut mina skor och köpa ett par kiler-solglasögon haha :P Sen så efter skolan så ska jag ta tåget till sollentuna-centrum och möta mamma och småshoppa lite, och sen efter det ska jag hem och fixa mig lite och sen så ska jag hem och fixa mig lite och sen så ska jag,mamma och Nora hem till min bff Nattis och hennes familj och ha taco-kväll!! Så det blir ju väldigt mysigt, sen så är det ju hästauktion i infra, och min kusin ska filma det så jag o Nattis kanske går dit o kollar lite, för det va ett tag sen jag träffade min kusin <3 
Men ska jobba lite på min självbiografi, så vi hör senare!!:)
 
Puss/// Emilia <3
 
Här är ett par bilder på hur jag ser ut i ansiktet idag!:)
 
 
Haha, bättre bilder kommer sen :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Den första bilden var finast! :) <3

Svar: Hehe, tack!!:) <3
Emilia Trygg

2012-09-28 @ 12:44:02
URL: http://fannygrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0