Min helg!

Hejsan!
 
Vill börja med att jag är ledsen, att jag inte har bloggat, men igår var jag knappt hemma, plus att jag hade/har nackspärr, så har inte haft lust att blogga, men kan berätta lite om min helg..
I går var jag i Sigtuna med mamma och lillesyrra och bara strosade omkring lite, det var verkligen fint väder, så det var ju himla lyckat :) Vi tänkte att vi skulle ta en fika på ett cafe som heter Tant Brun, men det fanns ingen plats + att det var lite kalustrofobiskt där inne, och jag har typ kalustrofobi, så vi gick till bilen och åkte till ett kondis här i Upplands Väsby, som heter Väsby Nya Konditori, jag tog varm choklad med grädde och en choklad-boll. Sen så åkte vi till Willys i Rotebro och handlade lite, och sen åkte vi hem och gjorde hemgjord pizza =)
 
Idag har jag inte gjort så mycket, bara chillat och kollar Grey's Anatomy på och städat rummet lite, ska snart ner till mormor och morfar, ska äta middag där, och det bjuds på kalopps, så det är väldigt gott :)
 
Kan lägga in bild på dagens outfit nu också, iget speciellt, men tråkiga bilder är ju roligare än inga bilder alls, ellerhur :)
 
Hörs senare :) /// Emilia
 
 
Mjukisbraller - New Yorker
Linne o tröja - Gina Tricot
 
Sen blire skor fron Ellos, jacka från cubus och en kofta från Pelle P :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0