Min dag:

Hejsan!
Idag så har jag sett lite alldaglig ut men lockade håret imorse, men lockarna lade sig efter kanske 1 timme, så det var lite tråkigt men får fan skylle mig själv för jag glömde hårspraya hahah. 
Men My och hennes mamma hämtade mig vid 09.50 och så blev vi skjutsade till stationen. Vi mötte upp Jasmina så gick vi till pressbyrån och köpte remsa. Sen så gick vi ner till spärren och gick till perrongen.
 
Väl inne i stan så gick vi till Buttericks och köpte grejer till halloween, (kommentera gärna vad ni tyckte om min dräkt) och kollade runt lite. Jag vill äga hela jävla skiten, finns så mycket roligt där. Min dräkt kostade by the way 399 kr, vilket inte var så farligt eftersom den var strech, så kan ju ha den nästa år. Så om ni ser en grupp tonårs-tjejer i väsby som går och strosar omkring så är det bara vi, så don't worry. 
 
Men så iaf så gick vi till Åhlens, vi skulle satt oss på ett café, men hittade ingen roligt, så vi bestämde oss för att gå till Donken. My hade inte hunnit att äta frukost, så hon tog en hamburagre och dricka, och jag och Jasmina tog en McFlurry var med varsin mellan pommes haha, nyttiga vi vet :)
 
Men tog en bild från Butterick's hemsida för en bättre bild på klänningen haha :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0