Höstlovet!!:)

Hejsan!
Har ringt runt lite och nu är höstlovet fullspäckat !!:) Har ju lov vecka 44, och på helgen v.43 på lördagen ska jag ner till Gotland och hälsa på min farmor, åker hem på tisdagen, på Onsdagen så ska jag och några kompisar gå bus eller godis (nej, vi är INTE för gamla för det ), och på Torsdagen åker jag ut på landet, och stannar där förhoppningsvis hela helgen, kommer bli då skönt att komma bort från allting, så det kommer bli ett awesome höstlov <3
På lördag ska jag och några kompisar åka till stan och gå runt och kolla lite till våra kostymer :) Men ska kolla tv nu, så hörs senare !!:)

Bloggat från iPaden, därför kan det vara stavfel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0