Hejsan!!

Hellu my bitches, haha :)
 
Nemen tjena, sitter i sängen och kollar lite bloggar och bloggar, ska kolla criminal mids senare och bara mysa.
Idag har jag varit i skolan, varit lite hängig och så, men i morgon är det Fredag, och det är en sån jäkla soft dag så det inte är sant. I min skola så har vi ju typ olika klassrumm för varje ämne, och vi har SO nästan hela dan i morgon (slutar 13.00), och det har vi i mitt "homeroom" eller vad man nu ska säga.. Och som pricken över i:t så har vi favvoläraren och det blir kyckligryta med gul curry till lunch, vilket är en favorit (yeey).
 
Den här veckan har varit lite kämpig, måste plugga till mitt matteprov på Tisdag, hade spanskaglosor denna vecka, (har det varje vecka, och förra veckan hade vi släkt, typ mamma,pappa,mormor osv, och fick 20 rätt av 20, yeey) och ska plugga till fysikprovet vecka 43, så det är väldigt mycket som händer, men ska försöka hinna blogga så mycket som möjligt. :) 
 
Har lite bilder som jag har tagit dom senaste dagarna :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Filla ;)

TA BORT DEM FAILADE BILDERNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: gjort
Emilia Trygg

2012-10-12 @ 12:35:01
URL: http://https://twitter.com/fiffi5

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0