Hejsan!

Åker hem imorgon, färjan går 07.05 imorgon från Visby, så jag måste upp 05.30, eftersom dom stänger in-chekningen 15 min före avgång, så då blir det att åka härifrån 06.10, och jag ska upp och fixa mig, och klä på mig, har redan packar ner allting,  så det behöver jag INTE behöva oroa mig för.
Var inne i visby idag och åt lunch och shoppade massa, min farmors sis är här också, så det är väldigt trevligt.
I morgon så är det typ "halloween-fest" hemma hos mig, ska ha över några komisar för snacks, dricka och vi ska strosa omkring, så det kommer bli supermysigt. Kommer bli jag oh ca 5 till, vet inte riktigt vilka som kommer, men det kommer bli väldigt mysigt.
Men ska gå nu, ses senare :)

Kommentarer
Postat av: Filla ;)

Jag längtar!!!!!!<3 :*

2012-10-31 @ 09:07:22
URL: http://twitter.com/fiffi5

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0