Hejsan!

Sitter och spelar på iPaden, kollar på halloweendräkt, eftersom jag ska gå med mina kompisar sen :) 
Kan lägga in en bild på den jag tänkte ha. Den kommer iaf från Buttericks, så jag, Fanny, Filla och Jasmina ska kanske gå dit på Drottninggatan på lördag och fixa kostym och lite tillbehör...
Men här kommer bild på mig, och en bild på kostymen jag tänkte köpa :)
Hörs mer seanre =)
 
Vet att jag inte har (dom tuttarna, men vem har dom liksom haha :) 359 kronor på Buttericks, och djävulshorn på det, så det blir 409 kr, och då kan man ju ha det år, efter år haha =)
 
 
Och en bild mig (och paddan)
 
Men ska kollar lite grejer innan greys nu (repriser) men bloggar senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0