Efter fyskien!!:)

Hejsan!
Har gjort klart fysikprovet för kanske 30 minuter sendan, har bara suttit och kollar instagram och facebook typ, vi slutar om 10 minuter, så det är skönt, imorgon åker jag till Gotland, så jag ska nog ta en buss inifrån stan, typ cityterminalen eller någonting, till Nynäshamn. Jag tänkte ta tåget direkt från Karlberg, men på helger så finns det inget direkttåg till färjeterminalen, så jag bokar nog en bussbiljett, det är nog lättast så, så kan jag sitta och plugga matte på båten ,eftersom jag har omprov i matte Tisdag v.45. 
 
Men bloggar mera senare, kan lägga upp den bild jag lade upp på instagram för ett litet tag sen :)
 
Hörs senare :*
 
Snö, FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0