Dagens nyhet.

Hejsan!

Sitter i skolan och jobbar och kollar skal till min kompis, eftersom hon inte orkar göra det själv, så skickar länkar på fina skal till henna på Skype. Sitter och pratar med Hanna (KLICK), men bloggar mer när jag kommer hem, ska hämta min lillesyrra för pappa slutar runt 21.00, och eftersom han jobbar i Hammarby Sjöstad idag, så kommer han komma hem sent :( Men här kommer dagens nyhet :)
 
 
Klicka på bilden eller på denna text för att komma till nyheten... Crazy poliser det finns asså. 

Kommentarer
Postat av: Aniroc

Vadå inte orkade, det var ju du som kollade på skal under lektionen för jag ville plugga. (;

Svar: Haha, same shit !!:)
Emilia Trygg

2012-10-16 @ 20:34:48
URL: http://aniroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0