Dag 2

Dag 1: Tio fakta och bild på dig

Dag 2: Din familj

Dag 3: Din bästavän

Dag 4: Någon du saknar

Dag 5: 5 sanningar om mig

Dag 6: En person jag tycker är snygg

Dag 7: En bild på dig som liten

Dag 8: En bild på något du önskar

Dag 9: Fyra bilder som gör mig glad

Dag 10: En gammal bild på dig själv

Dag 11: Saker jag är beroende av

Dag 12: Dagen outfit

Dag 13: Dina intressen

Dag 14: Dina favorit låtar

Dag 15: Dina favoritplag

Dag 16: Smink du andvänder

Dag 17: Hur har du ditt hår

Dag 18: Något du inte skulle kunna vara utan

Dag 19: Något du hatar

Dag 20: Något du vill ha nu


Min familj...

Jag har en mamma,pappa och en lillasyster.
Eftersom mina föräldrar är skilda, så har jag även en bonusmamma, bonusbrosra och en bonussyrra. 
Vi är alltså 6 stycken när vi är hos pappa.
Jag har även en underbar mormor och morfar, farmor och farfar.
Jag har även en farbor, vi umgås inte så mycket, men älskar han ändå.
Sen även två underbara kusiner, en tjej som heter Sara på 16 år, hon fyller 17 nästa år i Maj, och min kusin Dennis som fyller 20 i Januari. 
Moster och Morbror älskar jag också mycket!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0