23e Oktober 2012

Hejsan!
Haha, min rubrik lät fett blödig haha :)
 

Nemen hej!
Sitter i skolan och ska jobba med so, lag och rätt. Jag tycker faktiskt att so är rätt intressant om det är en bra lärare haha :) Nemen, igår så bloggade jag faktiskt inte så mycket, men jag hade det väldigt lugn igår kväll.
Jag somnade faktiskt 21.30 i min soffa haha. Jag låg helt död när mamma kom in och skulle säga godnatt, men så låg jag i soffan haha.
 
Bloggar mer senare, puss :)
 
En fin bild som jag tog den 6e Oktober, jag älskar den. Kommentera gjärna vad ni tycker om den (har inte hunnit fixa kommentarsgrejenn än, men om ni kollar noga så ser ni att det står kommentera i rosa under själva inlägget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0