Ikea, hårfärgning och nu party!!:)

Hejsan!
Har varit på ikea idag med mamma, nora och min moster Lisa.
Det var mysigt och bara gå runt, fick med mig en del grejer hem haha.. Man kan ju inte låta bli med allt fint som finns!!:)
Jag har även färgat håret (bild kommer imorgon eller senare ikväll) och det blev super.
Lite flammigt, men det får man väl räkna med om man färgar hemma.
Nu så ska jag iväg och gå på mammas kompis födelsedags-fest, och mammas kompis är även min bästis mamma, så det kommer nog bli himla kul!!
Är helsvart med silvirga detaljer och röda läppar, bild kommer kanske imorgon, om jag orkar fota....
Men ska dra nu, skjutsen är här!
 
Hörs imorgon!!
//Emilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0