Herregud!

Vi sitter i vår NO-sal nu och jobbar lite, det är skönt, eftersom det är så lugnt nu...
Har gått egenom alla prov och inlämningar vi har nästa vecka (eftersom betygen ska vara satta 12 December), och kan gärna räkna upp allting för er:
  1. Prov i biologi
  2. Prov i geometri
  3. Inlämning av en engelskabok, och läsloggen (så ska alltså läsa typ 350 sidor på exakt en vecka, på engelska dessutom.
  4. Inlämning av matte
  5. Lämna in svenskan.
  6. Och lämna in en arbete om en jordbävning
  7. Slöjdredovsining
 
Allt detta under en vecka, om det inte är nog med det, så ska jag ta HPV-vaccin (ni kan läsa mer om det HÄR, skrev ett inlägg på min andra blogg, som jag har med mina kompisar) och det gör förjävla ont, så det är faktiskt inte kul. Har läst på att man kan ha nåt plåster som likson bedövar sticket, men det är inte sticken som gör ont, utan när vaccinet kommer in i armen som det gör ont, musklerna liksom krampa
 
Men kan lägga in på bilder :)
 
I somras :)
 
Hemma hos Nattis i lördags :)
 
//Emilia

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fy fan vad mycket uppgifter vi har..

2012-11-28 @ 17:41:18
URL: http://fannygrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0