Hemma nu :)

Hejsan!
Sitter nu i mitt omöblerade rum och lyssnar på musik och kollar runt lite!
Idag så har jag bara varit hemma, och sen åkte vi till IKEA och åt mat och fixade en trådback och lite ljus och sånt. Storhandlade ju där igår, så nu har vi så att vi klarar oss haha :)
Sen efter IKEA var vi på Stadium och handlade tjockbraller till syrran. Hittade en jacka som jag tyckte var cool och gullig, men DOG när jag kollade prislappen haha. 4000 för en tunn liten jacka...
Näe, den blev det inte, men kollade ut en mössa från Race Marine (älskar det märket) som jag ska försöa få tag på. Den var såg så himla mysig ut. 
Men ska fixa lite i mitt rum nu, men vi hör senare :)
 
Visst såg den mysig ut :)
 
 
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0