Dagens Outfit :)

Hejsan!
Har lunch om typ 25 minuter, så det är soft. Har haft idrott, vi skulle visa upp en dans som vi i grupp hade kommit på, men vi var helt osynkade och sådär, men E får vi nog iaf hahah XD
Men bad My ta några outfit-bilder på mig, dom blev sämst, men det får funka :)
Visar bättre bild på mitt lockiga hår :P
Men sålänge när bilderna laddas in i datan, så kan jag slänga in en bild som jag inte har visat tror jag :)
 
 
 
Outfit-bilden, och lite random grejer ;P
 
Mitt lockiga hår :)
 
Tröja - Kappahl
Jeans - Gina
Skor - Ellos
Jacka - Everest
Väska - Accent
Örhängen - Ur och Penn
 
Kramar Jasmina...
 
Springer ifrån i skräck...
 
omg asså :)
 
Bjussar på med bilder senare, men drar nu... Puss :)
 
//Emilia :*
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

HaHa sööta! :) <3

2012-11-28 @ 17:41:34
URL: http://fannygrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0