Sollentuna centrum !!

Hejsan bloggen!
 
Sitter o väntar på att Nattis o Erica ska bli klara, sen så ska vi åka till Sollentuna centrum, o typ fika o gå runt och kolla.. Träffade Nattis i går men det var ÖVER 2 MÅNADER sen jag såg Erica, det e typ liksom inte okej... Men vi har typ liiiite att ta igen nu liksom.. 
Srry för att jag inte har mobilbloggat, men appen har liksom krånglat och hållt på, så det har ju varit lite svårt, och på sommarn så jag bloggar ju inte så jättemycket från datan..
 
Men om två dagar åker ju syrran ner till gotland, ska bli skönt att slippa henne ett litet tag, haha !!
Jag åker ner på söndag, så jag har några dagar kvar här hemma, för bara ett par dagar efter jag kommer hem från Gotland börjar ju skolan.. PANIK!!!!! 
Men nu ska vi inte tänka på det, kan försöka mobilblogga när jag är på väg till bussen.
 
PUSS
 
Sorry för ett bildlöst inlägg, men har inga bilder just nu :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0