Ny duschad !!

Hejsan!
 
Det blev att vi sov kvar hos Nattis, så vi gick och lade oss 03,30 iaf.. Var skiittrött så somnade på en gång.
Men nu så sitter jag i tights och en oversizad tröja och bloggar och kollar igenom lite bilder från gårdagen...
Ska ner till mormor och morfar och vattna deras blommor eftersom dom är bortresta, och jag har beställt lite skal också, kan lägga upp bilder på dom sen. Leveranstiden e ca 5 dagar, så får kolla när dom kommer. :)
 
Har också beställt gotlands-resa på söndag. Syrran åker ner på torsdag, eftersom vi ska till farmor så kan hon vara där ett par dagar längre. Och jag, mamma, Nattis och nattis familj ska till grönan på lördag, så syrran som ska vara såå rättvis ska gå ett par veckor senare på grönan. 
 
Men en header SKA komma upp, har barit inte hunnit göra en. Vill ju vara ute och ha det bra när solen lyser fram, så när det e en riktigt regnig dag kan jag ta mig tid och göra en header :)
 
Men vi hörs senare idag, puss
 
Här är skalen, älskade det glittriga, men beställde ett gummiskal också ifall det glittriga skulle gå sönder :)
 
Skalen kommer från www.fyndiq.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0