Hejsan !

- Tjenare !
 
Jag heter Emilia och bor i Upplands Väsby. Född på Gotland, men tillbringade mina första år i Sollentuna. Mina päron är skilda sedan 2 år sedan tror jag. Min pappa heter Jonny, och min mamma heter Laila. Min pappas sambo heter Sofie, och hennes barn heter Melvin och Vilda. Jag har ett riktigt syskon som heter Nora. Alla tre ungarna är 11,8 och 6 år gammla, medans jag är 13.
 
En ny design kommer upp snart, eftersom jag inte har något redigeringsprogram på denna dator, eftersom det är min pappas bärbara, och jag brukar använda en mac, men den får jag från skolan och dom har den över sommmaren, så jag får använda hans sega windows haha.. Oj, nu kom vi från ämnet..
 
Men hoppas ni kommer gilla det jag skriver, så ses vi snart <3
 
Här kommer en bild på mej, för kanske 2 månader sen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0