- Hemma <3

Hejsan bloggen !
 
Är hemma från Gotland nu, kom hem 5 i morse, så gick jag och la mig till 11.30.. Sen så vaknade jag och åt frukost, sen så har jag bara slappat.. Men fixade mig lite, men får hitta på nåt i morgon.. I morgon eller i övermorgon så ska jag till grönan med Pappa,Nora, Sofie, Vilda och Melvin. Kommer bli väldigt kul. Nästa vecka är det inplanerat att jag ska dit med Mamma,Nora,Nattis och hennes mamma, pappa och hennes lillebrorsa, så det kommer bli väldigt kul. Och runt 3 Augusti ska jag och Nora åka igen till Gotland eftersom våran farmor bor där, så hälsar vi på där själva :)
 
Har inte kunnat bloggat, har inte haft nåt internet, men får göra igen det med mer bloggning nu ist.
Har tagit lite bilder, men ser inte så pigg ut, eftersom jag vara sovit typ 6 timmar inatt.. Men här kommer dom iaf =)
 
P.S Vill inte ha några anonyma kommentarer, har fått massa tråkiga kommentarer anonymt, så om ni vill kommentera era åsikter så gör det med namn !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0