Gotland !!

Hejsan bloggen!!
 
Förlåt för att jag inte har varit så himla aktiv, men jag kan försöka att blogga lite på Gotland. I torsdags så sov jag ju hos min moster, och det var väldigt mysigt. Eftersom dom bor ute på landet o inte har något internet så kunde jag inte blogga, tyvärr. Men jag o mamma sov i deras supermysiga sjöhus, så det var verkligen supermysigt. Satt uppe till typ 01.00 med mamma, min moster (Lisa), Lisas sambo Johan och min kusin Sara. Det var suupermysigt.
 
Och i går så var jag på grönan. Var verkligen suuperkul. Jag åkte allt jag ville åka, men bara en gång. För på dom flesta grejerna var det sån jäkla kö, som jag inte orkade stå i. Men favvon e ju jetline !! Så himla skön att åka, och verkligen supermysig. 
 
Och idag så åker jag till Gotland, tar färjan över för första gången helt själv, så vi får se vart jag hamnar, haha skämt o sido liksom... hehe, men framm kommer jag ju iaf. 
Kan ju ladda upp lite bilder på tåget eller nåt från grönan, har några riktigt roliga bilder från skrattkammaren, så vi får se. På båten så finns det wifi som man kan köpa, men pallar inte göra det, så det får väl bli bloggning när jag kommer fram till famor. 
 
Och om 10 dagar börjar skolan.. ÅNGEST!! Men man får se fram emot att man får datan tillbaka.. Hehe!!

Men ska gå till tåget nu som tar min till Nynäshamn.. So see you later !!
 
Puss// Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0