Sorry!

Hola!
 
Har inte bloggat på hundra år, men jag har varit sjuk sen i söndags! :/ Kan inte äta utan att få skit ont i magen, så vi får se när det går över :D 
 
I fredags var ju jag på Macklemore med Filla, och det var grymt! Vi hade A-läktare, så vi såg asbra! :D Vi hoppade runt och dansade och sjöng, och hade allmänt roligt! Hennes faster var fett skön, hon hoppade också runt och dansade och allt :D Sen så har jag gjort dipdye, skrev det i nåt inlägg förut, men nu ska ni få en ordentlig bild haha! 
 
Kommer gå till skolan imorgon, så ska jag gå hem och jag måste :( Jag vill inte vara sjuk, speciellt när jag sa sova hos Fanny på lördag :D <3 Vi ska fota på lördag eftermiddag och sen så ska jag och typ alla andra sova över :) 
 
Men ska gå nu, vill sova, har ingen energi. Sen söndags eftermiddag har jag ätit en macka (förrgår kväll) och lite yoghurt (igår morse) men jag hade såååååå ont i magen :( 
 
Aja, här kommer ett gäng bilder sålänge :D 
 
Dipdye hair! :D
 
Macklemore! :) Det stog Macklemore på våra armar haah! :D
 
Jag fick 400 följare på Instagram! :D
 
Mina ögon hahahaah closeup! :D
 
Skolan:)
 
Ett bar random bilder :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0