Söndag!

Hejsan bloggen!
 
Gick upp vid 12.00 idag, var så himla trött, vet inte varför haha? Vad tyckte ni om min videblogg btw? Så jag vet om jag ska göra några fler? Har några på lager faktiskt;) 
 

Idag så ska jag nog till Kista med familjen + våra kompisar och äta på O'Learys (eller hur man fan stavar det, men ni fattar nog vad jag menar haha). Vi ska nog äta middag där, barnen (anser mig själv som ungdom i dethär fallet) ska kolla på bio, kommer inte ihåg vilken, men eftersom jag gick på bio igår så orkar jag inte gå på bio idag med haha. 
 
Igår så tog vi upp båten också, så den står längs med tomten nu, men propellern framme och allt haha...
Men ska gå nu och kolla vidare! 
 
Hörs senare! :D
 
Dagens idag:
Jeans - Lager 157 (favvosarna, älskar dom <3)
Piketröja - Do not remember, skön är den iaf :D
Armband - SNÖ tror jag.. ;)
Örhängen - No clue
Sen så har jag ringar som har gått i släkten, den guldiga som jag ALLTID har på mig, och en silver med en svart glasdiamant typ, var min gammelmormors <3 :)
 
Ursäkta för sämsta bilderna EVER men jag hade inte tid eller ork att ta fler ;)
 
PICKET FENNNNCCCEEEE :D i somras var det 3 år sen pappa köpte den :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0