Hello!

Hejsan bloggen!
 
Igår så var Nattis här, och vi kollade på The Purge! Fyfaaaan vilken grym film haha! Vi ville ju gå och kolla på den på bio, men vi skulle ju typ skrika ihjäl haha :D 
Nämen vi hade tända ljus och allt, så det inte blev kolsvart iaf haha! 
Efter filmen så var klockan kanske 21.30 och då började vi rota i min garderob och klädde på oss lite roliga kläder hahahah! Shiiit, jag kan ju bara bjuda på ett par stycken som faktiskt är barnvänliga haha ;) 
 
Men om ca 25 min så ska jag ner till bussen, ska till stan/söder med Tyra! :) Vi ska på gå in på the english shop, och sen så ska vi på bio! Vi ska se About Time. Den hade premiär igår, så det blir nog looooligt tror jag :D
 
Imorgon har jag inte så mycket planera, blir nog att vila och plugga till lite prov :D Har ju musikprov på måndag och spanskaprov på tisdag.! Men nästa vecka får vi höööööstlov! YAAAY!
 
Aja, ska börja fixa mig iording, så här kommer lite bilder! Pusssss <3
 
Nattis provade... ja... lite grejer hahaha
 
Jag orkar inte med denhär posen ahahha! Gubb-posen som vi säger AHAHA
 
Jag kollar min blogg som ett pro, här får ni också se håret mycket bättre, fast det var fettigt haha ;) :D
 
Blå peruk, militärjacka, väst och väska.. MODELEJONET #1 :D
 
Nu har jag fan inte tid att lägga upp mer bilder, det får bli senare! :D PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0