Framtiden.

Ja, dethär kommer bli ett blödigt inlägg, läs eller läs inte. 
 
Jag saknar mina gamla kompisar från Vittra så in i helvete. Med dom var det alltid roligt, och man märkte inte att det var en årsskillnad på 2 år, vi hade så himla kul ihop. Vi hängde i rummet som ingen annan var i och det var askul. 
 
Jag har skrattat så jag gråtit med domhär människorna och det gör det inte roligare att man tänker att man kanske aldrig kommer gå i samma skola som nån av dom igen. Och efter alla vi har gått ut gymnasiet, ja, då är man vuxen. På riktigt. Man börjar kanske universitet eller kanske börjar jobba. Hur som helst så är det framtiden.
 
Det är rätt läskigt att om 10 eller 15 år så har man kanske familj, man betalar hyra eller betalar av ett huslån. Man tjänar egna pengar, lagar mat till sina egna barn och man. Eller kanske inte riktigt om 10 år, men iaf 20. 
 
Just nu är jag bara 14, men tiden går väldigt snabbt. Ganska snabbt iallafall. 
 
Mitt mål med mitt liv är att jag ska göra nåt bra med. Jag vill inte slösa mitt liv med att stå och vända hamburgare på Donken hela livet. Kanske är ett bra första jobb, men kom igen. Ett helt liv? Näää. Jag vill göra nåt med samhället. Polis, advokat, företagsmanager? Vem vet. Nåt som jag vill göra iallfall. 
 
Så ja, här har ni lite om min åsikt på framtiden :D
 
Puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kloka ord! Kram

2013-10-21 @ 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0