Woop!

Hejsan bloggen!Fjorre...
 
Anywaaaaay.... Ikväll har Tyra födelsedagsfest, börjar kl 18.30, så jag ska hoppa in i duschen om ca en timme, tänkte inte tvätta håret eftersom jag ska locka mitt hår, och jag tvättade håret igår kväll, så det behövs inte. :D
Lyssnar nu på Little Mix nya album Salute, min favoritlåt är Towers, så himla bra :') Beskriver mig perfekt <3
Idag så har jag haft en softdag, gjort klart mitt stora religons-projekt, engelskaprojektet och allt annat som ska vara klart om typ 2 veckor, så det känns jävligt skönt. Hihihi jag är bäst :D
Ihelgen vill jag hitta på något med Erica, var så sjuuuuukt längsen, idag är det typ prick 2 månader sen vi såg senaste, måste bli bättre att se mina vänner haha <3 
 
Men jag ska gå nu, behöver fixa lite annat ;D Ses senare eller imorgon!<3
 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0