Tjäna!

Hejsan bloggen!
 
Kom hem vid kanske 23.30 igår, var kvar en och en halv timme hos Tyra, så skjutsade hennes pappa hem mig, så snällt :D Hon bjöd på hemgrillade hamburgare, hennes mamma är typ grillmaster no 1, så det blev supergott! 
Marie (Tyras mamma) hade stått och gjort cupcakes hela dagen, 5 olika sorter haha, såååå jävla goda haha! 
Låt i matkoma efteråt hihihih.
 
Ikväll så ska vi bort på middag, hemma hos några båtkompisar, Anders och Ullis. Vi ska sova kvar där, dom liksom i Knivsta, så det kommer nog bli mysigt! Så det blir nog ingen bloggning innan imorgon....
 
Igår hade jag en prickig blus, svarta jeans och jag lockade mitt hår :D Ikväll har jag nya vaxade svarta braller med en rosa t-shirt med uringning i ryggen, med guldiga kors på! Pusssss
 
Innan jag gick hemifrån igår, satt i baren och drack saft ehehe
 
Middag hemma hos Tyra, sååååå jävla gott hahaha
 
Min efterrätt, åt inte alla dock, men fyfaaan vad goda :D
 
Såhär såg jag ut igår :D Pussssisss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0