Hola!

Hejsan bloggen!
 
I fredags så sov jag hos Tyra, dock så var vi så jäääävla trötta så vi gick o la oss vid kanske 23.45? Aja, på lördagen så skulle hon på gymnasiemässan iallafall så vi gick upp vid 07.45 och åt mysfrulle. Efter det så gjorde vi oss iordning så skjutsade dom hem mig innan dom åkte :-) 
Igår så firade vi Nora, hon fyllde ju 8 i torsdags, så vi firade henne med släkten igår, hon fick massa fina prylar, t.ex ett par Urbanears, jag kanske tar dom hehe.... ;)
Klockan 19.00 började ju 1DDay så jag satte mig och kollade. För er som inte vet vad det är så är det en One Direction-grej. Dom filmade live från en studio i 8 timmar och 20 minuter. Skulle varit 7 timmar från början, men dom gick typ över tiden hahahaha.
Envis som jag är så skulle jag ju kolla hela, och det slutade 03.30, och jag hade ju kollade OAVBRUTET på det, så jag smög in på toa efter det ahah och borstade tänderna hihi.
 
Jag var ju skittrött idag, så jag gick upp vid typ 14.00 haha... Solen var på väg ner när jag gick upp, men jag var SÅ jävla trött. Efter jag dushade och hade ätit frukost så gick vi ut och såg på solnedgången samtidigt som vi tog en liten prommis Hahah fyfan vilken slödag... Men när vi kom hem så fikade vi med överbliven tårta och sen så åkte vi till Kista, jag fick med mig ett par nya träningsbraller :)
 
Nää, nu ska jag kolla film, ses imorgon :D
 
 
 
Livestream från YouTube
 
..och när jag gick o la mig hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0