Hello!

Hejsan bloggen!
 
Nu så har jag kommit hem, varit borta hela dagen! Jag, mamma och Nora åkte vid kanske 10.00 till Täby Centrum och shoppade! :) Jag fick ett par gummistövlar från Replay, så jävla snygga... Hunters känns lite uttjatat haha...

Nora fick gummistövlar och en nyårsklänning, så himla fin! <3 Mamma skulle köpa en klänning för hon ska på hennes kompis 40-årsfest om typ tre veckor, men hon skulle kolla runt lite mer. :D
 
Sen så har vi varit och firat mormor också, hon fyller 68, så alla var där och firade, trevligt och träffa släkten, det gör man ju inte så ofta liksom, så vi åt middag och fikade, så det var riktigt trevligt! :D
 
Men ska gå och kolla serier nu, så vi hööööörs <3
 
Pussis
 
MIna nya gummistövlar :D I'M IN LOOOVE
 
 
 
I bilen påväg hem från Täby :)
 
 
Jag och min kusin Sara :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0