Hejsan bloggish!

Waassap?
 
Har nu kommit hem till pappa, vi firade Nora, hon fick såhär pysselgrejer och ett par tofflor med öron typ ;) Hahaha garvade ihjäl mig :D
Igår hade jag liiite svårt att sova (med tanke att jag vaknade 13.30), så jag har inte varit världens piggaste tjej idag hehe.
Vi hade musik idag, så jag håller på att lära mig Little Things (One Direction) på gitarr, det går faktiskt bra :D
Apråpå (stavning haha?) One Direction så släpptes deras nya album Midnight Memories idag, och jag lyssnar på den just nu, fyfaaaaan vad bra den är :D Själva låten Midnight Memories ligger högt upp på listan av dom som är bäst ;) 
 
Imorgon så har jag idrott, så pappa skjutsar mig till idrottshallen imorgon, sköööönt :D Men annars då...?
Nää, tror inte det är nåt annat? Juuuste, har fysikprov imorgon, men det kommer nog gå bra tror jag...hoppas jag hehe....
 
Men puss o kram så hörs vi sen :D
 
 
Körde fjortisposen hehe... Gullig ändå lol
 
...och en normal :D
 
Jag har lämnat ett "mark" på min möbel haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0