Fotobomb del dos

Vi åkte kryssning för kanske 1 1/2 månad sen? Aja, tjejerna i hytten när vi kom dit :D 
 
Min sötaste syrra vid typ baren :D 
 
Nora o Vilda gör Silja Line farligt ;)
 
 
Pappa fick för sig att sjunga kareoke.. Summer of '69... he
 
Far och dotter gott folk...
 
Japp, han blir lika fin på alla bilder... ;) 
 
Min grymma drink hahahaha
 
Man ser varifrån jag fått min fotogen hahaha
 
Miley Cyrus har haft en får stork påverkan på mig ahahahah
 
Usch, ignorera ansiktet, men här har ni en bra bild på min första rosa dipdye! :D
 
Filla med Måns, hon var (är?) typ kär <3 My wifey and our son hahahaha
 
Heh... ni behöver ett skratt ungefär nu..
 
Min fina bästis <3
 
Biffen
 
Japp!
 
Hahah, hade inte så många bilder nu som jag kan visa, men äsch, detta duger sålänge väl? Bra... ;D
 
Idag har jag bara varit i skolan, har jobbat med vårat SO-projekt, och efterosom jag har en so-lärare hemma så kommer det nog gå asbra tror jag :d
 
Pussss bejbs!
 
////Emilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0