Bildbomb del 1

En frisyr som jag typ mobbade, skitsnygg, älskar den!<3 Saknar mitt solblekta hår... :(
 
Solnedgång över Stockholm, tagen från Gröna Lund! :D
 
Eclipse by night, så himla vackert!
 
Från i somras när jag var hos Nattis, älskar denhär bilden! <3 Har den som bakgrund på min iPad haha FYI
 
Filla sov hos mig när vi hade filmkväll hemma hos mig! :) Vi har lovat varandra att aldrig visa bilderna på varandra, så det är denhär ni kan få :D
 
Min rand på fingret efter min ring jag konstant har på mig haha :P
 
I skolan innan vi skulle på "utflykt" :D
 
Mah eye, ursäkta grisnäsan, men jag tycker om bilden... :*
 
Mitt vardagsrum och kök :D
 
Jag åkte Segway hemma, roligt tidsfördriv haha.. Var runt lite överallt hihih
 
Egopics som vanligt hehehe
 
 
Någon *host* Hanna *host* fotade min röv haha
 
Jag hade min fest haahah
 
jag och Tyra langar samma pose! :D
 
fortfarande inne på min fest ahah
 
 
...och så avslutar vi dethär roliga med en bild på finaste Tyra! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0