VAS HAPPENIN?

Hejsan!
 
Sitter i skolan nu och håller på att kolla runt lite ,spec på Fannys blogg hehe.
Idag så ska jag åka till pappa och kolla om mitt kort har kommit, får se hmmmm... Om det har kommit så ska jag till handelsbaken och aktivera det:) När vi pratar om handelsbanken... Hon som jag och mamma pratade med igår var supertrevlig! Och min ID-bild blev verkligen snygg, haha... NOT! Nemen, jag såg helt sur ut, men jag ser helt OK ut, kanske visar senare hur jag såg ut haha.
 
Idag i skolan är det idrott, matte och typ elevens val, väldigt skönt haha!
Igår så pratade jag och Jasmina att åka till Gotland tillsammans, eftersom hennes mamma bor där, och min famror så ska vi ta tåget och så tillsammas, och på vägen hem också.. Ska bara kolla med farmor om jag kan komma ner, men det ska väl inte vara några problems haha, hon är ju pensionär, så det ska hon väl nog ha tid me!:)

Men ska gå nu, hörs mer senare, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0