SO

Hejsan!
 
Sitter nu på en SO-lektion, har SO hela dagen, ända fram till 13.00.. Om precis en vecka åker vi till Romme med skolan, woop woop!! Vi kommer vara i skolan klockan 06.10, yeeey
Imorgon så kanske jag och mamma åker till banken och fixar lite konton och legitimation, får se hur det blir med det, men kommer inte bli så mycket bloggning i helgen, jag tar en liten bloggpause, min kompis fanny skulle tydligen fixa en ny header till mig, suck..Aja, vi hör nog senare, om inte så ses vi på måndag :*
 
Herrå mina små carrots :)
 
Bild tagen för ett par månader senare ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken snygg header du har! :) <3

Svar: …………Hhahahahah <3
Emilia Trygg

2013-01-19 @ 11:51:12
URL: http://fannygrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0