HElluu!! <3

Hejsan!
 
Imorse fick jag min dator tillbaka, suuuper. Men kommer inte bli så mycket uppdatering efter jag har skolan och allt detdär..
Fredag vecka 4 ska vi iaf åka skidor med skolan, jag måste bara betala, men det kostade inte så mycket, 515 tror jag.. Men vi ska iaf åka i Romme Alpin, har varit där en gång med pappa, men det var kanske 4 år sedan eller nåt, så jag kommer inte håg ett skit haha...Iaf, ang skidor..
Ni kanske inte visste det, men jag abslout älskar att åka slalom, jag har åkt varenda senvinter i 7 år, och jag tycker att det är skitkul! 
Dom första typ 4 åren åkte vi med min bästis Nathalie, som oxå älskar det.
Nejmen, kommer bli skitkul förutom att vi typ ska samlas här 06.30 eller nånting..
 
Har en supergammal bild på mig och pappa i Kläppen :) <3 Så jäkla snygga skidor jag har (hade) alltså haha
 
//Emilia

Kommentarer
Postat av: Fanny

Och du säger att jag är dåliga på att blogga...

Svar: Men....blää på dig haha <3 <3 <3
Emilia Trygg

2013-01-10 @ 20:19:16
URL: http://fannygrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0