Banken!

Hejsan!
 
Nu så sitter jag hemma efter att ha dushat håret och varit på banken med mamma!
Jag har nu ett bankkonto wohoo! Nemen... kortet skulle komma hem antingen i morgon eller i övermorgon, och eftersom jag är skriven hos pappa, och det är mammavecka nu, så får jag åka hem dit, och då så kan pappa skriva på mina papper om legitimation, eftersom man måste ha båda föräldrarnas tillstånd till det!
Till middag blir det pasta med köttfärssås, mums! 
Och imorgon är det en soft dag med idrott, matte, och elevens val (man får jobba med vad man vill, duh) och sen så på torsdag är det spanska, jag hatar torsdagar, dom är myyyyycket värre än måndagar, men det är bara att ta sig egenom det, för sedan är det..drumroll.... FREDAG WOOP WOOP!

Men ni får TYVÄRR inga bilder på mig nu, eftersom jag är osminkad med blött hår, bilder kommer imorgon!
Kanske bloggar mer ikväll, annars så är det godnatt nu!
 
//Emilia
 
Tänkte att det är tråkigt med ett bildlöst inlägg, så jag lägger in en random bild ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0